duminică, 3 ianuarie 2010

De ce de ne ce uite-ne in 2010 (ce)

N-am gasit alta rima :| Sunt tare suparat la intrarea in acest nou an pentru ca trec anii si trec cu viteza luminii. Nu stiu despre altii insa eu nu am realizat nimic. Tot ce am obtinut intr-o parte am pierdut in partea cealalta. Adica a fost un an ca toti ceilalti. Ceva insa s-a schimbat.
Mai tineti minte acum...5 ani sa zicem cand de pe 25 dec pana pe 2 ian iti era frica sa mergi pe strada de petarde/artificii/bombe? Mai tineti minte cum petrecerile se lungeau pana pe 3 ian cu bairame si petreceri sau pur si simplu reuniuni?
Nu s-a mai intamplat anul acesta. Revelionul a fost trist, tacut. La fel si lumea. Nu am auzit pe nimeni din cunoscuti sa spuna "baaaaaaai ce tare a fost revelionu' " sau ceva de genul. Totul a fost by default si disabled.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu